صفحات

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

دانلود کتاب زندگی در شرایط سخت


زندگی سخت
نام کتاب :  زندگی در شرایط سخت
نویسنده :  امیر علی صحرایی
زبان کتاب :  فارسی
تعداد صفحه :  72
قالب کتاب : PDF
حجم فایل :  939  Kb
توضیحات :  داستان از روزي شروع ميشود كه يك كودك پاي به دنيا ميگذارد و شير خوردن از مادر را تجربه ميكند ، اين شايد اولين سختي باشد ولي سختي هايي كه پايان ندارند شايد تا زمان مرگ . ابتدا از اينكه اولين كتاب من را براي مطالعه انتخاب كردين سپاسگذارم و پيشاپيش براي اشتباهات تحريري و اصطلاحي عذرخواهي ميكنم . چهار سال پيش مجبور شدم از شهري با فرهنگ به يك شهر با اكثريت عوام گرا در ايران نقل مكان كنم ، در اين چهار سال با فراز و نشيب هاي بسياري مواجه شدم و در بعضي مواقع زندگي براي من در اين شهر بسيار سخت و غير قابل تحمل شد . روزنوشتهاي من در اين چهار سال خاطرات تلخي را بازگو ميكند ، خواندن اين روزنوشت ها بعد از چهار سال مرا به اين فكر واداشت تا كتابي بنويسم كه تحليلي بر روزهاي سختي باشد كه بر من گذشت و مقاومت هايي كه از من يك انسان با تجربه ساخت . زندگي در شرايط سخت نام يك ماموريت نظامي است كه در اين ماموريت بايد تا مدتي بدون غذا و آب نگهباني داد و آموزشات ديگري را نيز شامل ميشود . دليل اينكه من اين نام را براي كتابم انتخاب كردم اين بود كه با مطالعاتي كه در جامعه داشتم و اطلاعات و آماري كه از ابعاد فرهنگي و فلسفي زندگي يك انسان در بعضي جوامع بدست آوردم به اين نتيجه رسيدم كه زندگي انسان در اين جوامع در كل به شكل يك ماموريت نظاميست و يا شايد زندگي در شرايط سخت . اين كتاب شامل طبقه بندي از مشكلات يك انسان روشن فكر در يك جامعه عوام گرا و همچنين خطرات ناشي از بيان افكار روشن در اين جوامع ميباشد

هیچ نظری موجود نیست: